Tuesday 4 December 2012

4 TTC: Ikhtiar untuk cycle baru nanti..

CD32..

'Ia' belum muncul lagi...belum tiba masanya mungkin..
tapi, InsyaAllah akan cuba dengan ikhtiar ini pula untuk next cycle nanti ... :-)

sekalipun bukanlah untuk tujuan nak dapatkan zuriat semata-mata, tapi paling-paling berusaha untuk sihatkan tubuh badan kan, insyaAllah..itu bagusnya pemakanan sunnah nie..mudah-mudahan usaha diberkati..tak kiralah apa usaha kita sekalipun..

semoga tiada halangan dan diberi kekuatan oleh Allah untuk terus bersemangat dan tidak putus asa dengan ujian ini..insyaAllah...pasti akan ada jalan keluar...umi yakin itu.

Susu kambing dan jus pati kurma sebagai ikhtiar

Hari sabtu lepas kami ke expo MAHA 2012...best dan menarik tapi subhanallah terlalu ramai umat manusia walau hari hujan..hehe..kami sempat pergi ke laman ternakan..dapat la tengok yang namanya Lembu baka kacukan Limousin tu..adoiyaiii..bosarr nye..mau kalau jual tu lebih RM10K tu..hehe..jalan-jalan situ sempat juga singgah beli satay rusa, satay ayam belanda..kambing biri-biri panggang..kambing boer BBQ, bebola kambing..sebenarnya memang itu tujuan kami ke situ..jalan2 nak cari makan daging kambing.. :-)

jalan-jalan tup2 jumpa satu kedai yg jual susu kambing (sprt gambar di atas tu)..kami pun decide untuk beli..no harm in trying kan..umi akan minum yg kotak biru tu campur dgn jus pati kurma (beli di klinik), hubby minum kotak merah plus goji tu...so, kita cuba aje la untuk cycle yang akan datang nie..harap2 punya disiplin yg tinggi la kami berdua ni.. :-)

Semoga Allah permudahkan urusan dan ikhtiar kami..ameen.

Selamat berusaha juga untuk kawan-kawan TTC yang lain...

-Ma'a salama

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...