Wednesday 19 September 2012

0 Dengan Lafaz Bismillah





Ini merupakan entri pertama saya..saya mulakan dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahim..
sesungguhnya hanya pada Allah saya berserah dan bermohon..kalian yang senasib dengan diri ini pasti memahami perasaan ini dan insyaAllah saya juga memahami perasaan rakan-rakan TTC semua..dengan wujudnya blog ini mudahan memberi sedikit kebahagiaan buat saya untuk berkongsi rasa dan paling-paling sedikit manfaat kepada mereka-mereka yang senasib diuji seperti diri ini..

ketahuilah kalian bahawa Allah amat dekat dengan hamba-hambaNya yang diuji..tidak lain hanya untuk melihat sejauh mana kasih sayang, keimanan, kesabaran dan redha kita pada kehendakNya..sama-samalah kita berdoa sentiasa..mudahan Allah meringankan ujian buat kami, murahkan rezeki kami dan rakan-rakan senasib di luar sana..ameen..
Alhamdulillah atas segala nikmatMu, terima kasih Ya Allah!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...